Wednesday 28 December 2011

maafkan aku. - sayang :')

Bila kita sayang orang tuu, kita tunggu dia lama pun tak pe. tp bila dia tunggu kita? dia marah-marah. Hati kata, alaa ' adatlah ada yg tunggu & menunggu.

Bila kita sayang orang tuu, kita tak tidur pun tak pe nak layan dia yg bosan. tp bila kita bosan, ada dia layan kita? Hatu kata, 'tak pe, dia busy kot.'

Bila kita sayang orang tuu, kita gaduh dengan dia kita diam jer. tp dia heboh satu dunia habis post kt fb. Hati kata, 'tak pe, dia tension tuu.'

Bila kita sayang orang tuu, kita call nak cakap dengan dia, tp dia bg phone kt orang lain atau matikan terus. Bila jd macam tuu, 'tak pe, layan jer. kawan dia, kawan kita jgk.'

Bila kita sayang orang tuu, kita bercerita dgn dia, cerita dgn tunggul lg baik. tp, bila dia bercerita dgn kita? kita dgr, sepatah-sepatah kita igt. Kalau tak igt, kita kena marah. Hati kata, 'tak pe, sayang lah katakan.'

Bila kita sayang orang tuu, kita jd cam orang gila dgr dia sakit. tp bila kita sakit, dia siap keluar dgn kawan-kawan dia meraikan hari kesakitan kita. Hati kata, 'tak pe, takkan dia nk berkepit dgn kita 24hours.


Awak ikhlas sayangkan saya? sebab tuu awak begitu kan. Keegoaan lelaki teramat tinggi, tp bila awak tenung saya dan mengalirkan air mata, saya tahu cinta awak terlalu ikhlas. Kenapa awak mencintai orang yang tak menghargai awak? Saya tak hargai awak. Awak, bercinta memang mudah, untuk dicintai juga memang mudah. Tp untuk dicintai oleh orang yang kita cintai itulah yang sukar diperoleh. - MAAFKAN SAYA.

No comments:

Post a Comment